facebook-icongoogle-iconlinkedin-icontweeter-icon



קבלה

פקידי קבלה במלון אחראים על קבלת האורחים ביום הגעתם, מתן שירות אדיב לאורחים במהלך שהייתם והסדרת חשבונות האורחים בעת עזיבתם. פקיד הקבלה הינו הראשון לקבל את האורח המגיע למלון. תהליך הצ’ק אין אשר כולל את רישום האורח, מסירת המפתחות לחדר, הסבר קצר (או ארוך תלוי על פי בקשת האורח) על מתקני המלון, שעת הצ’ק אאוט (כלומר שעת עזיבת החדר ביום עזיבת המלון) וכן תשלום על החדר באמצעות כרטיס אשראי, מזומן או שובר של סוכן הנסיעות או מנועי ההזמנות האינטרנטיים, חשוב מאוד להנאתו של האורח ולכן עליו להתבצע במיומנות רבה. נכונים הדברים גם לגבי תהליך הצ’ק אאוט בו עוזב האורח את המלון. מחלקת הקבלה היא איננה רק מחלקה אשר נותנת שירות לאורח אלא גם מחלקת מכירות לכל דבר. המחלקה מוכרת את “מוצרי” המלון דוגמת חדרים משודרגים, מחלקת ספא ומסעדות המלון ופקידי הקבלה נהנים לעתים רבות מבונוסים עבור מכירות שמתבצעות. בנוסף עובדת המחלקה עם ספקים חיצוניים דוגמת מסעדות, תחנות מוניות וכיו”ב ונהנית מתמריצים נוספים במהלך החודש. פקידי קבלה במלון נהנים מאפשרויות קידום רבות, בונוסים בנוסף לשכר ועבודה מעניינת עם אנשים מכל העולם.

דרישות התפקיד העיקריות 

1.תודעת שירות גבוהה
2.אנגלית ברמה טובה מאוד
3.יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
4.עבודה במשמרות כולל שבתות וחגים

דרושים פקידי קבלה במלון. מעוניינים לקבל הצעות עבודה ?

צרו קשר עם צוות היועצים שלנו ב-Check In Jobs

באמצעות הטופס בראש העמוד או בדף הפייסבוק שלנו

אנחנו מחכים לכם !



הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו

Facebook By Weblizar Powered By Weblizar